HTML

Friss topikok

Sámsoni úti vár 1.

2011.01.12. 09:07 Tepsifan

8 komment

Címkék: vár debrecen út castle sámsoni

A bejegyzés trackback címe:

https://kephatas.blog.hu/api/trackback/id/tr742580081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2011.02.09. 19:31:14

ez egy azóta elhunyt görög buzié volt, aki görög színházat akart itt csinálni. a tulajdon két kezével rakta a falakat. emlékszem, vagy tizenöt éve kezdhette el csinálni ezt a csodát. persze a kis barátai halála után szétszéledtek, egyik sem akarja folytatni a melót, pedig éltében nagyon rajongtak érte.

józseftrollt kiirtottad már?

Tepsifan · http://kephatas.blog.hu 2011.02.09. 19:48:27

@Bachterman: tudom.

józsef meg megkapta a válaszait :)

lejozsef44 2011.02.10. 20:18:45

Jah, megkaptam, ennyi elég is a fajtádból. Az önelégült, ostoba mosolyod mindennél többet elmond. Egyébként meg nem hánytam, hanem kommenteltem... Hogy nem nyaltam be csontig, látva a primitív kritikai kísérleteidet? Bocsi. Részemről ennyi, ti meg álljatok be és sz*pj*tok körbe egymást Basahalom és holdrabló kollégáiddal (már ha beengednek a köreikbe, mert verbális képességeidet tekintve még messze vagy tőlük is), nehogy már valami hasznosat is tegyetek, hogy élhetőbb legyen ez az annyit kritizált város.

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2011.02.11. 22:31:47

viszont a mai napig nem tudom, hogy milyen téglából csinálta a "várat"...

Tepsifan · http://kephatas.blog.hu 2011.02.12. 02:18:03

@lejozsef44: én legalább arccal vállalom a véleményemet...

Tepsifan · http://kephatas.blog.hu 2011.02.12. 02:20:22

@Bachterman: nekem hétköznapinak tűnik, mi okoz fejtörést?

manson karcsi · goo.gl/FVvVX 2011.02.12. 15:22:35

@Tepsifan: nem is tudom, a színe elsődlegesen. samottéglának tippeltem. de az meg nem való építkezni. na majd egyszer arra kerekezek, ha jobb idő lesz, és megtapizom közelről is. :D
süti beállítások módosítása